دكتر قمري دكتر قمري .

دكتر قمري

دكتر قمري

دكتر قمري متخصص بيماري هاي مقعدي و دارنده بهترين مركز درمان هموروئيد با ليزر در تهران مي گويند: بيماري بواسير يا هموروئيد يكي از انواع بيماري هاي شايع و دردناك است كه جزو بيماري هاي ناحيه مقعد دسته بندي مي شود و حدود 50 درصد از افراد جامعه حداقل براي يك مرتبه آن را در طول زندگي خود تجربه خواهند نمود. بواسير به گشاد شدن سياهرگ ها در ناحيه ي مقعد اطلاق مي شود كه مي تواند به صورت داخلي در مجراي مقعد يا صورت خارجي در مدخل مقعد رخ دهد. اصولا اين افراد به دنبال يك متخصص بواسير يا هموروئيد در تهران مي گردند تا بتواند در كمترين زمان آنها را درمان كند. اين بيماري مي تواند ناشي از علل مختلفي روي دهد كه از جمله ي مهمترين آنها مي توانيم به رژيم بدون فيبر، افزايش سن، برخي از بيماري ها، سرطان ها و نشستن، ايستادن هاي طولاني مدت اشاره كنيم. بيماري بواسير يا هموروئيد با علائمي از جمله درد، خارش، التهاب و تورم همراه است و حتي ممكن است فرد را دچار خونريزي نمايد اما در صورت ابتلا به اين عارضه جاي هيچ نگراني نخواهد بود زيرا كه امروزه با پيشرفت علم و فناوري درمان اين بيماري به راحتي و با استفاده از روش ليزر درماني قابل انجام است.

 

دكتر قمري متخصص درمان بيماري هاي مقعدي نظرات دكتر قمري در تهران مي باشد. جهت درمان اين بيماري انتخاب بهترين متخصص و دكتر بواسير با تجربه در زمينه جراحي مشكلات مقعدي است كه مي تواند به بهترين نحو بيماري شما را درمان نمايد همچنين بهترين كلينيك در تهران، كلينيك دكتر قمري است كه در كوتاه ترين زمان ممكن بواسير يا هموروئيد را درمان خواهد نمود.

 

پزشك متخصص بواسير كيست؟

 

پزشك متخصص بواسير بايد تخصص جراحي عمومي داشته باشد پس در پاسخ به اين سوال كه براي درمان هموروئيد با ليزر در تهران به چه دكتري بايد مراجعه كرد بايد گفت: بيماري هموروئيد همانگونه كه در بالا نيز به آن اشاره كرديم، داراي دو نوع درجه بندي خارجي و داخلي هست كه به وسيله جراح عمومي و يا متخصص دستگاه گوارش مورد معاينه قرار مي گيرد و نوع آن تشخيص داده مي شود. موارد مختلفي وجود دارند كه روي روده بزرگ و مقعد تاثير مي گذارند و باعث خروج ترشحات، خونريزي و خارش و درد ميگردند. عموما اگر اين نشانه ها را داريد به بيماري بواسير شك مي كنيد، در صورتي كه گاهي مشكل شما چيز ديگري مي باشد. چنانچه دچار هموروئيد باشيد، جراح عمومي نشانه هاي بيماري را در شما بررسي كرده، و بعد ان با توجه به نوع بواسير روش درماني مناسبي را به شما ارايه مي دهد . 

 

براي رفتن به بهترين مركز درمان هموروئيد با ليزر در تهران ، ما به شما مطب دكتر قمري را پيشنهاد مي كنيم.

 


برچسب: دكتر قمري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۴۳ توسط:دكتر قمري موضوع: نظرات (0)