دکتر قمری دکتر قمری .

دکتر قمری

شیوع هموروئید در تهران

rnهموروئید بسیار شایع است، اما بسیاری از مردم درمان مورد نیاز را به تاخیر می اندازند. تصویری از بدن انسان که از پشت مشاهده می شود. پوست آبی شفاف است و سیستم گوارشی قابل مشاهده است، با رنگ قرمز که ناحیه مقعد را برجسته می کند تا نشان دهنده هموروئید باشد. اگرچه آنها آن چیزی نیستند که ما به عنوان عضوی از بدن فکر می کنیم، رگ های خونی که مقعد و رکتوم را می پوشانند، با این وجود بخشی از همه ما هستند - و تعداد کمی از آنها در جمع مودبانه به آن اشاره می کنند.

 

 دکتر قمری در مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران ایشان ویزیت و دریافت نوبت با همکاران ما در مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران دکتر قمری تماس بگیرید.

rnrn

 
rnrn

این رگ های خونی تنها زمانی مشکل ساز می شوند که بزرگ شوند. دکتر آن فابریزیو، پروکتولوژیست در مرکز پزشکی Beth Israel Deaconess وابسته به هاروارد، می گوید: قبل از آن، آنها "در واقع به برخی از خودداری ما کمک می کنند - آنها چیزها را در جای خود نگه می دارند."

rnrn

اما هنگامی که علائم ظاهر می شوند - از به سختی قابل توجه تا دردناک - می توانند روزهای ما را مختل کنند. حدود نیمی از بزرگسالان تا سن 50 سالگی درجاتی از علائم هموروئید را تجربه کرده‌اند. دکتر فابریزیو می‌گوید درد، خارش، تورم و خونریزی می‌تواند به نقطه‌ای برسد که هموروئید به‌طور چشمگیری برآمده شود و لخته‌های خونی ایجاد شود که دردناک است.

rnrn

او می گوید: "این یک مشکل فوق العاده رایج است که می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی داشته باشد." "اما بسیاری از مردم سعی می کنند برای مدت طولانی آن را نادیده بگیرند، تا حدی به این دلیل که ممکن است خجالت آور باشد، بنابراین در مطرح کردن آن تردید دارند."

rnrn

عوارض جدی
rnبواسیر بسته به جایی که پیدا می شود به دو نوع طبقه بندی می شود. بواسیر خارجی در مقعد قابل مشاهده است، در حالی که هموروئید داخلی در داخل راست روده است. دکتر فابریزیو می گوید که دومی با حرکات روده خونریزی قرمز روشن و بدون درد ایجاد می کند، اما درد زیادی ندارد.

rnrn

از آنجایی که هرگونه خونریزی مقعدی نگران کننده است - احتمالاً نشانه سرطان کولورکتال - باید به پزشک مراجعه کنید، حتی اگر اذیت نشده باشید و مطمئن باشید که هموروئید داخلی علت آن است.

rnrn

بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران

rnrn

بارداری یکی از مهمترین عوامل خطر برای هموروئید است زیرا فشار را در رکتوم تشدید می کند. سایر موارد عبارتند از افزایش سن، یبوست مزمن یا اسهال و چاقی. اما زنان احتمالاً درمان هموروئید را در سال‌های پس از زایمان - زمانی که مشکل شعله‌ور می‌شود - به تعویق می‌اندازند، زیرا خانواده را با اولویت‌های دیگر کنار می‌گذارند.

rnrn

دکتر فابریزیو می گوید این یک اشتباه است. به تعویق انداختن مراقبت می تواند منجر به عوارض بالقوه جدی و همچنین رنج بی مورد برای افراد مبتلا به هموروئید شود. او می گوید: «آنها ممکن است همیشه ناراحت باشند، درد داشته باشند و به بواسیر خود فکر کنند، وقتی قرار است روی چیزهای دیگر تمرکز کنند.

rnrn

هنگامی که هموروئید بسیار بزرگ می شود، مخاط می تواند به بیرون نفوذ کند. خون هم همینطور. دکتر فابریزیو می افزاید: «بدترین سناریو این است که مردم واقعاً کم خون شوند. آنها می توانند از دست دادن خون قابل توجهی داشته باشند که به سلامت کلی آنها آسیب می رساند.

rnrn

بهترین مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران

rnrn

استراتژی های درمانی
rnداروهای هموروئید داروخانه اغلب اولین چیزی است که افراد در صورت خفیف بودن علائم امتحان می کنند. اینها شامل مسکن ها، همراه با پدهای فندق جادوگر و کرم ها و پمادهای موضعی برای کاهش خارش و ناراحتی است. حمام نشستن کم عمق و کمپرس سرد نیز می توانند تسکین دهند.

rnrn

اما دکتر فابریزیو می‌گوید در حالی که این تاکتیک‌ها "برای مدیریت علائم عالی هستند"، "آنها مشکل اساسی را حل نمی‌کنند. آنها واقعاً باعث از بین رفتن هموروئید نمی‌شوند. به همین دلیل است که باید به پزشک مراجعه کنید."

rnrn

جستجوی زودهنگام مراقبت همچنین انتخاب های درمانی شما را قبل از بدتر شدن مشکل تا حد نیاز به گزینه های شدیدتر - و بالقوه دردناک - گسترش می دهد. یکی از ابزارها شیاف های تجویزی هیدروکورتیزون است که می تواند برای التهاب کوتاه مدت هموروئید استفاده شود.

rnrn

بهترین مرکز لیزر هموروئید در تهران

rnrn

او می‌گوید اکثر بیمارانی که زود به پزشک مراجعه می‌کنند و گام‌هایی برای داشتن اجابت مزاج آسان و منظم برمی‌دارند، اغلب می‌توانند از بدترین علائم هموروئید چشم پوشی کنند - یا حتی از بروز علائم جلوگیری کنند.

rnrn

برای هموروئید داخلی، پزشک ممکن است روشی را برای از بین بردن هموروئید با قطع جریان خون توصیه کند. یک گزینه اسکلروتراپی است که شامل تزریق مواد شیمیایی به بواسیر است. دیگری باندینگ است که در آن پزشک یک نوار لاستیکی کوچک در اطراف پایه هموروئید قرار می دهد. در هر دو مورد، رگ برآمده در نهایت پژمرده می شود.

rnrn

برای هموروئیدهای خارجی بزرگ و برآمده، جراحی به نام هموروئیدکتومی تنها گزینه حذف دائمی است. دکتر فابریزیو اذعان دارد که این روش دردناک است، اما اغلب ارزش آن را دارد. من به بیماران می‌گویم که هموروئیدکتومی درد کوتاه‌مدت و تضمین‌شده‌ای را به همراه دارد، اما باعث بهبود طولانی‌مدت علائم می‌شود.»

rnrn

 دکتر قمری در مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران ایشان ویزیت و دریافت نوبت با همکاران ما در مرکز درمان هموروئید با لیزر در تهران دکتر قمری تماس بگیرید.

rnrn

البته پیشگیری از بزرگ شدن هموروئید در وهله اول ایده آل است. دکتر فابریزیو توصیه می کند با خوردن غذاهای غنی از فیبر و نوشیدن آب فراوان از یبوست پیشگیری کنید. همچنین، از زور زدن طولانی مدت روی توالت و پاک کردن تهاجمی که می تواند منجر به تحریک بیشتر شود، خودداری کنید.

rnrn

او می‌گوید: «بواسیر چیزی است که قرن‌هاست با آن دست به گریبان بوده‌ایم. صحبت بیشتر در مورد آنها باعث می‌شود مردم راحت‌تر به پزشک مراجعه کنند و این یک برد-برد خواهد بود.»


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۳:۵۳ توسط:دکتر قمری موضوع: نظرات (0)